Формування активної життєвої позиції студентського активу коледжу. Тренінг в рамках проекту DOCCU

16 квітня 2018 року учасниками швейцарсько-українського проекту «Розвиток громадянських компетентностей в Україні» Климович М.В., Кайдаш Ж.С., Соколковою О.В. Пирожок Г.В. було проведено заняття на тему «Формування активної життєвої позиції студентського активу Бериславського педагогічного коледжу». 
У роботі семінару-тренінгу взяли участь старости навчальних груп, голови комісій, президент та голова студентської ради коледжу.
На початку заняття М.В. Климович познайомила учасників зі змістом та принципами освіти для демократичного суспільства та освіти з прав людини.


Ведучими семінару були проведені такі вправи, як «Долоні», «Правила взаємодії», «Конструювання поняття та візуалізація», «Індивідуальний герб» та «Китайські палички».
Вправа «Долоні», сприяла згуртованості та підвищення самооцінки, усвідомлення студентами своєї самоцінності та відмінності від інших, сприяли ідентифікації себе з державою. Дана вправа була проведена Г.Ю. Пирожок.
Під час вправи «Правила взаємодії», яка була проведена О.В. Соколковою, студенти долучилися до творчої діяльності у групах. Учасники обговорювали та визначали правила взаємодії, які презентували для ознайомлення у колективі та одночасно ухвалили і зобов’язалися виконувати ці рішення під час своєї діяльності.


Ж.С. Кайдаш запропонувала студентам скласти поняття «Громадянська компетентність» та представити його зміст і шляхи реалізації в демократичному суспільстві.


Цікавою та результативною для учасників заходу була вправа «Індивідуальний герб», яку провела М.В. Климович. Дана вправа сприяла підвищенню самооцінки, активізувала вироблення власних та спільних життєвих цінностей.


Учасники зрозуміли свою відповідальність та залежність один від одного під час роботи із вправою «Китайські палички». Вправу провела Ж.С. Кайдаш.
Вправа «Клубок», дала можливість студентам усвідомити свою життєву позицію та висловити один одному побажання на майбутнє, а також тренеру О.В. Соколковій, яка провела дану вправу. 


У кінці заняття студенти склали вивчені на тренінгу громадянські компетенції та бажання застосовувати набутий досвід у «Валізу активного студента», а емоційні враження відобразили у «Календарі вражень».

БІЛЬШЕ ФОТО ТУТ

Комментарии закрыты